Συνεντεύξεις

ΜΑΤΘΙΛΔΗ ΜΑΓΓΙΡΑ

“ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΞΕΝΕΡΩΤΑΣ”
165

KATA ΜΑΤΘΙΛΔΗΝ

Μετά από πολλές τηλεφωνικές «συνευρέσεις», ορίσαμε να βρεθούμε στο κέντρο της Αθήνας, να της εξηγήσω πως είχα σκεφτεί να τη φωτογραφίσουμε και φυσικά να τη γνωρίσω και να δω πως σκέφτεται γενικότερα και αν αυτό που βλέπω τόσα χρόνια ταυτίζεται με την προσωπικότητα της…

Η απάντηση στην απορία μου; Ήταν πολύ καλύτερη από αυτό που είχα φανταστεί! Τελικά, μερικές φορές, η φαντασία μπορεί να γίνει μικρότερη από την πραγματικότητα. Εκείνη παρήγγειλε μια μανιταρόσουπα. Της λέω «προσέχεις την διατροφή σου»; Και με «Ματθιλδέικη» φυσικότητα, μου απαντάει «είμαι χορτοφάγος». Απλά θεά! Εγώ από την άλλη πήρα τον καθιερωμένο φρέντο μου και κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα…

Είναι μία γυναίκα, που όσο περνάνε τα χρόνια γίνεται σαν το καλό κρασί. Με εντυπωσίασε ο τρόπος που σχολίαζε την καθημερινότητα και τα καλλιτεχνικά δρώμενα. Είναι ένας ρόλος μόνη της και καταλαμβάνει επάξια τον τίτλο «One woman show»! Εκείνο που μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση -σχεδόν με ξάφνιασε- ήταν όταν διαπίστωσα πως έχει μελετήσει φιλοσοφία και της κάνω την ερώτηση «Μελετάς φιλοσοφία;»…

«Είμαι Σωκρατική» μου απαντά… «Εγώ πάλι είμαι Αντισθενικός» της λέω… «Καλός και ο κυνικός» μου ξανά λέει… Αποθέωση απλά!

Η Ματθίλδη Μαγγίρα είναι μία γυναίκα παραδοσιακή που είναι ταυτόχρονα και της εποχής, αφού καταφέρνει να συνδυάζει αρμονικά και σε πλήρη ταλάντωση το παρελθόν με το παρόν.

Έχει καταγωγή από Μικρά Ασία και Πόντο, με πατέρα Θρακιώτη. Μεγαλωμένη στη Ξάνθη, με συγγενείς στη Νίκαια, εκεί που μεγάλωσα κι εγώ… άλλο ένα στοιχείο που μας συνδέει.

Δεν ξεχνά όλα αυτά που τη μεγάλωσαν και το κυριότερο, έχει μέσα της μία αλήθεια μοναδική. Με το πρώτο βλέμμα στη μεταδίδει και όχι επιτηδευμένα, αλλά ως ζώσα πηγή ενέργειας και dna.

Το GRANDE με αφορμή το σόου της «Κατά Ματθίλδην», την πήρε από το χέρι κυριολεκτικά και τη μεταμόρφωσε!

Μας εξομολογήθηκε τα πάντα… με πάσα επίγνωση και πίστη!

 

Συνέντευξη στον Γιώργο Κούβαρη

Ας πάρουμε λίγο τα πράγματα από την αρχή… Το «Κατά Ματθίλδην» τι είναι τελικά;  Πες  μου μερικά λόγια γι αυτό το concept. Σε κουράζει;  Πηγαίνεις από μέρος σε μέρος με ένα βαλιτσάκι και κάνεις το show. Ποια ανάγκη δημιούργησε αυτό το concept;

Το «Κατά Ματθίλδην» ξεκίνησε από μια δική μου ανάγκη να εκφράσω από μέσα μου πράγματα. Διαπραγματεύομαι θέματα όπως είναι η πίστη, το πορνό, το μάτριξ, το οποία το περνάω μέσα από χαρακτήρες -μιμήσεις. Μέσα από κείμενα δικά μου, έχω δημιουργήσει χαρακτήρες που μέσα από αυτούς, θίγω θέματα κοινωνικά και προσωπικά γιατί η πιστή, θεωρώ, ότι είναι κάτι παρά πολύ προσωπικό και δεν έχουμε σε κανέναν να εξηγήσουμε γιατί και πώς  ή να πείσω κάποιον γιατί  και πού πιστεύω. Δεν με ενδιαφέρει να πείσω κανέναν. Εμένα, λοιπόν, ό,τι με βοηθά θα το πιστεύω και είναι καθαρά προσωπική σχέση του κάθε ανθρώπου με την άλλη πλευρά του μεταφυσικού –πνευματικού. Ο καθένας έχει τον Θεό του.

Άρα μιλάς για μια πίστη υπό ευρεία έννοια.

Υπό ευρεία έννοια λοιπόν!

Πιστεύεις στον Θεό;

Βεβαίως!

Το «ψάχνεις» και σε κομμάτια της μεταφυσικής;

Βεβαίως! Αυτό!

Αυτά μπορούν να συμβαδίσουν; Το Θείο με τη μεταφυσική;

Ναι, γιατί θεωρώ ότι ο άνθρωπος έχει θεϊκό κομμάτι μέσα του αρκεί να μπορέσει να δουλέψει τον εαυτό του, έτσι ώστε να φύγει από τα χαμηλής συχνότητας συναισθήματα, τα γήινα, τα χθόνια για να πάει στα άλλα τα υπέργεια, τα πνευματικά, τα ουράνια, για να βρει το θεϊκό του κομμάτι. Όλοι έχουμε αυτή τη δυνατότητα κι αυτό είναι καλό να το καταλάβει όσο πιο νωρίς γίνεται  ο κάθε άνθρωπος. Είναι καθαρά θέμα προσωπικής επιλογής. Θεωρώ ότι ερχόμαστε σ‘ αυτό εδώ το μάτριξ μόνο και μόνο για την επιλογή.

Πώς μπορείς να συνδυάσεις την πίστη με το πορνό σε μια παράσταση;

Άλλο πρόσωπο μιλάει για την πίστη, άλλο πρόσωπο μιλάει για το πορνό.

H πίστη που έχεις, συνδέεται και με το ότι είσαι χορτοφάγος;

Θα μπορούσε…

Λένε ότι οι χορτοφάγοι, επειδή δεν τρώνε τίποτα το ζωικό, είναι ένα βήμα πιο κοντά στο πνευματικό επίπεδο. Ισχύει για σένα αυτό;

Πιστεύω ότι βοηθάει γιατί ψυχικά ηρεμείς με τη χορτοφαγία, όποτε ίσως το γεφύρωμα γίνεται πιο εύκολα.

Ποσό καιρό είσαι χορτοφάγος;

Είμαι από τον Ιανουάριο του 2011.

Ξύπνησες ένα ωραίο πρωί και είπες τέλος το κρέας; Γιατί;

Όχι, το σκεφτόμουν από το 2006. Το δούλευα μέσα στο κεφάλι μου χωρίς να έχω κάνει κάτι.

Πήγες σταδιακά προς τη χορτοφαγία;

Όχι, απότομα έκανα την αλλαγή μου. Πηρά την απόφασή μου κι έκανα την αλλαγή!

Με ποιο σκεπτικό το έκανες αυτό;

Με το σκεπτικό των Πυθαγόρειων. Με τον  θαυμασμό και σεβασμό στους πυθαγορείους. Για εμένα, η επιλογή να γίνω χορτοφάγος είναι φιλοσοφική. Οι πυθαγόρειοι ήταν χορτοφάγοι, γιατί ο Πυθαγόρας έλεγε ότι είναι ανήθικο να τρως το έμψυχο ον. Ένα πλάσμα, το όποιο έχει συναισθήματα όπως κι εμείς. Έχεις ένα σκυλάκι, δένεσαι, έχεις συναισθήματα. Όλα τα ζώα, όλα τα θηλαστικά έχουν συναισθηματικό κόσμο, όποτε ποιά είναι η διάφορα «σκοτώνω ένα ζώο και το τρώω» από το «σκοτώνω έναν άνθρωπο και τον τρώω»! Μπορεί να οδηγηθείς και στην ανθρωποφαγία κάποια στιγμή.

Μιας που ανέφερες τον Πυθαγόρα και πριν ανοίξω το μαγνητοφωνάκι έχουμε κάνει κάποιες συζητήσεις. Ξέρω ότι σου αρέσει να μελετάς φιλοσοφία και κυρίως να μελετάς αρχαία ελληνική φιλοσοφία. Το διάβασμα έχει ενεργό ρόλο στη ζωή σου, εκτός από φιλοσοφία; Αυτή η ανάγκη δημιουργήθηκε μεγαλώνοντας βιωματικά και εξαιτίας των εμπειριών σου ή αυτή τη διψά για μάθηση την είχες από μικρή;

Την είχα από μικρή αυτήν τη δίψα. Πάντα μου άρεσαν τα βιβλία, γιατί πάντα με τα βιβλία το μυαλό μου ταξίδευε. Δεν διάβαζα μόνο φιλοσοφία. Μου αρέσει η λογοτεχνία, τα μυθιστορήματα, η ποίηση «ταξιδεύει» το μυαλό μου και θεωρώ ότι έτσι επικοινωνώ πνευματικά με τους συγγραφείς. Πολλά θέματα που με απασχολούσαν από παιδί, έρχονταν τα βιβλία -είτε λογοτεχνικά, είτε μυθιστορήματα- και με επιβεβαίωναν. Όταν ήμουν μικρούλα, με συγκίνησε -και ακόμα το θυμάμαι- στο σχολείο, η απολογία του Σωκράτη.

Είσαι και Σωκρατική;

Είμαι και Σωκρατική και από τότε -παιδάκι ούσα- η απολογία του Σωκράτη  με είχε «αγγίξει»  πολύ. Με είχε συγκινήσει. Τη διάβαζα και έκλαιγα μόνη μου και πραγματικά ένιωθα ότι έχω επικοινωνία με τον Σωκράτη.

Έχεις επικοινωνία με τον φιλόσοφο; Όσο μεγάλωνες, μεγάλωνε κι αυτό;

Ναι, θεωρώ ότι είναι πολύ ωραίο πράγμα για τον κάθε άνθρωπο να επικοινωνεί πνευματικά με κάποιον που διαβάζει και μελετά, ακόμα και όταν δεν υπάρχει στη ζωή. Δημιουργείται ένα πνευματικό «σκάψιμο», το οποίο, σίγουρα, έχει μεγάλη και άμεση ψυχική επαφή γιατί, τελικά, οι σκέψεις τι είναι; Είναι σκιές συναισθημάτων.

Διακρίνω στο πρόσωπό σου πως έχεις κάνει βίωμα όσα έχεις διαβάσει και μου προκαλεί έκπληξη  το ότι δεν ακολούθησες κάτι πιο θεωρητικό όσον αφορά τις σπουδές σου. Τελικά, ήταν τόσο έντονο μέσα σου να γίνεις καλλιτέχνης;

Ήξερα από δύο χρονών τι θέλω να κάνω και το εξέφραζα. Σπούδασα πολιτικός μηχανικός -συγκεκριμένα δομικός από την ΣΕΛΕΤΕ τότε- ικανοποίησα και το θέλω των γονιών μου, πήρα το πτυχίο μου, το κρέμασα και παράλληλα σπούδασα στη δραματική σχολή του Σπύρου Ευαγγελάτου. Η θεατρική  παιδεία που πήρα από εκείνη τη σχολή πραγματικά είναι για εμένα πολύ σημαντική.

Το ότι σπούδασες δομικός, αυτή η γνώση σου χρησίμεψε κάπου;

Βεβαίως! Με το δομικό μου «μάτι», μπαίνω μέσα σ’ ένα θεατρικό χώρο, βλέπω τη σκηνή, την έχω μετρήσει, την έχω «κόψει» και ξέρω μέχρι που θα πάω, μέχρι που θα βγω. Έχω απίστευτη αίσθηση του χώρου.

Πρόσφατα σε είδαμε ως κριτή στο «My Style Rocks». Εκεί είναι κριτής και η αδερφή σου η Μπέττυ. Ποιά είναι η δική σου σχέση με τη μόδα; Θα καθόσουν ως κριτής στο συγκεκριμένο ριάλιτι;

Δεν θα καθόμουν ως κριτής στο «My Style Rocks» γιατί δεν είμαι ειδική πάνω σ’ αυτό το κομμάτι. Δεν είναι ο δικός μου τομέας. Βέβαια, γνωρίζω από υφάσματα. Στο σπίτι μας πάντα υπήρχαν περιοδικά μόδας, αφού η μητέρα μας ήταν μοδίστρα. Βλέπαμε πως γίνεται ένα ρούχο από τη γέννησή του, αλλά μέχρι εκεί.

Συμβουλεύεσαι την αδερφή σου; Θεωρείς ότι έχει λίγο περισσότερη γνώση της μόδας;

Η Μπέττυ  έχει περισσότερη γνώση της μόδας γιατί ασχολείται και παρακολουθεί. Σε προσωπικό επίπεδο δεν  θα κάτσω να ξοδέψω χρόνο για να παρακολουθήσω τη μόδα. Θεωρώ ότι είναι χάσιμο χρόνου. Προτιμώ αυτόν τον χρόνο να τον αξιοποιήσω διαβάζοντας ένα βιβλίο. Ωστόσο, ναι, τη συμβουλεύομαι! Βέβαια στη Ξάνθη -ως έφηβη- όλοι έλεγαν πως ντυνόμουν πάρα πολύ «μπροστά» για την εποχή και εκκεντρικά.

Extreme δηλαδή;

Mα πολύ όμως σου λέω (γέλια).

Τι λέγανε εκεί για εσένα;

Στη Ξάνθη έχω ακούσει τα εξ αμάξης όσο αφορά την Μόδα της εποχής.  Πέρασα την μύηση των εξ’ αμάξης κανονικότατα! Ερχόντουσαν οι φίλοι μου και μου λέγανε «καλά, στα καρναβάλια τι θα βάλεις!».  Τα «καλά μου» τους έλεγα.

 Τι γνώμη  έχεις για τη σημερινή τηλεόραση;

Η τηλεόραση είναι ένα μέσο για μένα, δεν είναι αυτοσκοπός. Δεν είναι το πρωταρχικό μου μέσο ως καλλιτέχνιδα. Μπορώ να εκφραστώ με διάφορους τρόπους, να γράψω, να πάω σ ένα μαγαζί, να πάω στο θέατρο, σε χώρους που μπορώ να εκφραστώ και είναι πάμπολλοι. Δεν θέλω να κάνω τηλεόραση μόνο και μόνο για να είμαι στην τηλεόραση. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου αυτό. Υπάρχω καλλιτεχνικά και χωρίς αυτήν.

Θεωρείς ότι τα σίριαλ που γίνονται τώρα είναι «φτωχά»;

Και πριν φτωχά τα έβρισκα. Και με τις «παχιές αγελάδες» όλα ίδια μου φαινόντουσαν.

Συμμετείχες, όμως, σε κάποια.

Συμμετείχα ναι, άμα μου άρεσε ο ρόλος… ναι!

Συμμετείχες σε κάποιο σίριαλ ενώ ήξερες ότι ήταν «φτωχό», αλλά σου έκανε ο ρόλος;

Ναι, αν μου έκανε ο ρόλος το έκανα!

Έχεις προσθέσει ατάκες σε κάποιον ρόλο που έχεις παίξει;

Βέβαια έχω προσθέσει ατάκες. Την «Καλτάκα» στους «10 μικρούς Μήτσους» ήταν δική μου ατάκα, που την είχα βάλει και μου είχε πει ο Λάκης (σ.σ.Λαζόπουλος) «Έχεις μεγάλη δύναμη. Είσαι η μόνη -εκτός από μένα- που είχες δημιουργήσει σλόγκαν!».

Είσαι μια σύγχρονη Ρένα Βλαχοπούλου! Κάτι παρόμοιο έκανε κι εκείνη και με μεγάλη επιτυχία!

Ακριβώς και η Ρένα Βλαχοπούλου αυτοσχεδίαζε εξαιρετικά. Θεωρώ τους ηθοποιούς που μπορούν κι αυτοσχεδιάζουν με μεγάλη άνεση ότι είναι γνήσια ταλέντα, δηλαδή να μπορείς να φύγεις και λίγο εκτός κειμένου, χωρίς να καταστρέφεις το σενάριο γιατί υπάρχει και το άλλο άκρο που κάποιοι πονηροί στην προσπάθεια να το παίξουν το καταστρέφουν όλο.

Για ποιον λόγο πήγες στο «Your Face Sounds Familiar»;

Πήγα για να επικοινωνήσω την ιδιότητά μου ως impressionist, κάτι το οποίο το ευρύ κοινό δεν γνώριζε. Πήγα πολύ συνειδητά για να δείξω και αυτήν την καλλιτεχνική μου πλευρά.

Κάποια στιγμή έγινε ντόρος γύρω από το όνομά σου για μια φημολογούμενη σχέση, που από όσο γνωρίζω, δεν έχεις κάνει κάποια δήλωση επί του προκειμένου. Πως απαντάς σε αυτούς τους δημοσιογράφους που αβίαστα σε «καπέλωσαν», χωρίς καν να σε ρωτήσουν;

Απαντάω ως εξής: Οι συγκεκριμένοι δεν είναι δημοσιογράφοι γιατί ένας σοβαρός δημοσιογράφος σε παίρνει τηλέφωνο και σε ρωτάει αν υφίσταται αυτό που του μετέφεραν. Μία απλή διασταύρωση δεν κοστίζει. Τώρα, όσον αφορά την κυρία από τη Real News, που σπείρει ειδήσεις ανυπόστατες, τηλεπαθητικά θα ξέρει και πως αισθάνομαι, ας απαντήσει η ίδια!

Ο έρωτας για εσένα έρχεται με την πρώτη ματιά ή είναι μια διεργασία γενικότερης επικοινωνίας και διαλόγου;

Με την πρώτη ματιά είναι η έλξη, δεν ξέρεις, όμως, τι είναι αυτό που σε ελκύει και επειδή για εμένα ο έρωτας είναι μια πάρα πολύ δυνατή συνθήκη για τον κάθε άνθρωπο, αλλά και για τη δική του προσωπική εξέλιξη, θεωρώ ότι ο έρωτας έρχεται και είναι αντίστοιχος ενεργειακά με τη δική σου θέση και ενέργεια. Στην αρχή, όλα όσα βλέπεις στον άλλον τα βλέπεις υπέροχα γιατί βλέπεις τα δικά σου υπέροχα κομμάτια. Μετά, όμως, τον έρωτα έρχεται ο «ξενέρωτας» όπως το ονομάζω και αρχίζουν και σε ξενερώνουν πράγματα. Αυτά τα πράγματα, λοιπόν, που σε ξενερώνουν, επίσης, είναι δικά σου κομμάτια που δεν θες να τα δεις και τα βλέπεις στον άλλον γιατί γίνεται αντικατοπτρισμός. Ο έρωτας είναι ένας άμεσος αντικατοπτρισμός. Ο έρωτας είναι καθαρά η ροή της ενέργειας. Όταν επικοινωνείς  με έναν άνθρωπο, η σχέση είναι ερωτική γενικότερα.

Τι είναι έρωτας τελικά; Ένας αντικατοπτρισμός του εγώ μας;

Αν μειώσεις το εγώ σου, αντικατοπτρίζεις τη ψυχή. Τότε περνάς σε έναν ουράνιο ορίζοντα. Εάν είσαι τόσο πολύ εξελιγμένος ψυχικά, πραγματικά δεν χρειάζεσαι κανέναν. Νιώθεις ολοκληρωμένος!

Είσαι ένα κορίτσι της επαρχίας και όχι της πρωτεύουσας. Ποιά η σχέση σου με τη φύση; Έχεις μνήμες από εκεί μέσα σου; Πες μου μια παιδική σου εικόνα.

Η σχέση μου με τη φύση είναι βαθιά, όχι μόνο από το περιβάλλον που μεγάλωσα, γιατί καλώς ή κακώς στα επτά μου χρόνια δεν μπορούσα να κοιμηθώ το βράδυ. Σκεφτόμουν ότι δεν είμαι ελεύθερη γιατί έχω μεγαλώσει σε ένα σπίτι με ηλεκτρικό ρεύμα, ψυγείο και δεν έχω ζήσει τον άλλο τρόπο ζωής της φύσης, να επιλέξω μόνη μου ποιος τρόπος μου αρέσει να ζήσω. Όλο αυτό με βασάνιζε χρόνια, γι αυτόν τον λόγο και ο αγαπημένος μου ήρωας ήταν ο Ταρζάν. Όλο αυτό είναι μέσα στο κεφάλι μου μέχρι και σήμερα και κάποια στιγμή θα το κάνω.

Θα έμπαινες στη διαδικασία να απαρνηθείς τα εγκόσμια για την φύση;

Αυτήν την αναζήτηση την έχω από μικρό παιδί, οπότε σκέψου ότι όσο περνάνε τα χρόνια αυτό είναι εκεί μέσα φωλιασμένο και μεγαλώνει- ωριμάζει και αρχίζει να μου δημιουργείται ως ανάγκη, γιατί θα ήθελα πάρα πολύ να απομονωθώ και να είμαι στη φύση. Έχω ξεκινήσει να γράφω ένα βιβλίο και πιστεύω πως εκεί στη φύση είναι η καλύτερη και ιδανική συνθήκη για να το πράξω.

Τα σημεία των καιρών είναι το ίντερνετ και σε απόλυτη έξαρση είναι το instagram. Έχεις επαφή;

Το γνωστό «φακέλωμα» που λέμε. Αν κάποιος παρατηρήσει τα αρχικά του Facebook και του instagram θα διαπιστώσει πως είναι F.B.I. Τίποτα δεν είναι τυχαίο σε αυτήν τη ζωή άλλωστε. Δεν πολυασχολούμαι πάντως, με εξαίρεση όταν θέλω να επικοινωνήσω τη δουλειά μου… τα σημεία των καιρών όπως είπες!

Έχεις πίστη στους πολιτικούς μας και στην Ελληνική Δημοκρατία;

Δεν πιστεύω κανέναν, ούτε τα διαβάσματά τους, ούτε αυτά που ανακοινώνουν γιατί κανείς δεν τα τηρεί. Είμαι πολιτικοποιημένο όν, δεν είμαι κομματικοποιημένη και δεν συμφωνώ με τα ήδη υπάρχοντα κόμματα. Διχάζουν τον κόσμο και εφόσον δεν είναι ενωμένοι δεν έχουν και δύναμη. Δεν υπάρχει ηγέτης σήμερα στην Ελλάδα με όραμα. Για εμένα Δημοκρατία είναι αυτή που πηγάζει απευθείας από τον λαό, όπως ήταν η Εκκλησία του Δήμου στην αρχαία Ελλάδα.

Έχει υπάρξει συμπεριφορά προσώπου που μιμείσαι που να σε εξέπληξε;

Η Πάολα, η οποία μου είπε ότι δεν την κάνω καλά (γέλια)!

Σε πήρε τηλέφωνο;

Όχι, έτυχε να βρεθούμε σ’ ένα στούντιο ηχογράφησης και πήγα να τη γνωρίσω και της λέω «Γεια σου Πάολα! Είμαι η Ματθίλδη Μαγγίρα που σε κάνει!» και μου είπε «Δεν με κάνεις καλά!». Της λέω «Εδώ κάνω Μάικλ Τζάκσον, κάνω Τίνα Τέρνερ» και μου λέει «Αυτούς τους κάνεις καλά, εμένα πάλι όχι!».

Και εκεί έληξε;

Μου είπε να πάω από το μαγαζί για να δω από κοντά τις κινήσεις της και φυσικά της απάντησα «Βέβαια θα έρθω και να μου δείξεις και κανένα καινούργιο κόλπο!» και μου λέει «Ο καλός καλλιτέχνης δεν χρειάζεται να του δείξεις τίποτα!» (γέλια).

Μήπως δεν κατάλαβε ότι τη μιμείσαι αλλά ότι τη σατιρίζεις;

Ασχολούμαι με πρόσωπα όταν έχουν κάτι το οξύμωρο να μου δώσουν και συνήθως οι καλλιτέχνες που έχω κάνει είναι μεγάλοι σε επίπεδο. Προφανώς, η Πάολα παρόλο που είναι μία καλή τραγουδίστρια ως φωνή, δεν γνωρίζει τον ρόλο και την έννοια της σάτιρας.

 

Η Ματθίλδη Μαγγίρα φοράει παλτό Vardas , ζιβάγκο INTIMISSIMI , και στην κεντρική  φωτογραφία Παλτό , ΤΟΠ , Παντελόνι Lila Nova , παπούτσια MIGATO.

Φωτογράφος Γιάννης Σβίγκος