Υγεία

Δυσκοιλιότητα ; Και όμως αντιμετωπίζεται απλά και φυσικά

52
Γράφει ο Σπύρος Τσουτσάνης - Γυμναστής & σύμβουλος διατροφής

 

Η δυσκοιλιότητα είναι ένα θέμα , που απασχολεί πολύ κόσμο , εμείς είμαστε εδώ για να να σας προτείνουμε 7 τρόπους φυσικούς για να την κάνετε πέρα – άλλωστε η ίδια η Φύση είναι το καλύτερο φαρμακείο για όλους μας…

 

  1. Αυξήστε την πρόσληψη φυτικών ινών.

Οι φυτικές ίνες βοηθούν στην ευκολότερη αφόδευση, μιας και αυξάνουν τον όγκο των κοπράνων. Εντάξτε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο τις ακόλουθες τροφές: Ψωμί ολικής άλεσης, βρώμη, φρούτα, ξηρά φασόλια, μούσλι, λαχανικά και αποξηραμένα δαμάσκηνα.

  1. Νερό το μαγικό:

Πρόσφατες μελέτες απέδειξαν, πως η μειωμένη πρόσληψη υγρών συσχετίζεται με αυξημένη εμφάνιση δυσκοιλιότητας. Για αυτόν ακριβώς το λόγο φροντίστε, να πίνετε άφθονη ποσότητα νερού, πράσινου τσαγιού και φυσικών χυμών.

  1. Γυμναστική:

Αν θέλετε να δείτε γρήγορα αποτελέσματα, θα πρέπει να βάλετε την άσκηση στη ζωή σας. Η καθημερινή γυμναστική βοηθά στην ενεργοποίηση και καλή κινητικότητα του εντέρου.

  1. Ναι στα προβιοτικά:

Αυξήστε την κατανάλωσή τους, καθώς βοηθούν στη διατήρηση της εντερικής χλωρίδας. Γιαούρτι, γάλα, τυρί και ξινόγαλο θα πρέπει να καταναλώνονται επί καθημερινής βάσεως.

  1. Πιείτε καφέ.

Κι όμως, η αγαπημένη σας συνήθεια μπορεί να σας βοηθήσει ,να αντιμετωπίσετε το πρόβλημά σας, μιας και ο καφές διευκολύνει την κίνηση των μυών του παχέος εντέρου. Προσοχή: Όχι στην υπέρ κατανάλωση του.

  1. Θαυματουργά βότανα:

Γλυκόριζα, λιναρόσπορος, χαμομήλι, βαλεριάνα κάνουν θαύματα. Φτιάξτε αφέψημα με ένα από τα προαναφερθέντα ή μασήστε ένα στικ γλυκόριζας.