Fitness - Διατροφή

Γιαούρτι με φρούτα: αγοραστό ή σπιτικό;

45

Όταν συνηθίζουμε τα παιδιά από μικρά στα φυσικά σάκχαρα των φρούτων, δεν χρειάζονται επιπρόσθετη ζάχαρη. Μεγαλύτερα παιδιά που έχουν ίσως εθιστεί στα επεξεργασμένα υπερ…ζαχαρωμένα προϊόντα, χρειάζονται για λίγο καιρό πρόσθεση μελιού ή λίγης μαύρης ζάχαρης μέχρι να ξεσυνηθίσουν. Η ημερήσια ανάγκη για ζάχαρη ενός παιδιού( 25 γραμμάρια) υπερκαλύπτεται ήδη από ένα κυπελάκι γιαουρτιού φρούτων 200 γραμμαρίων από το σούπερμάρκετ. Τα έτοιμα γιαούρτια περιέχουν ½ φράουλα στα 100 γραμμάρια γιαουρτιού.

Oι διαφορές:

Το γιαούρτι από σούπερμάρκετ περιέχει: Πλήρες γάλα, ζάχαρη, πρωτεϊνη γάλακτος, φράουλες, κυτταρίνη, συμπυκνωμένο χυμό λεμόνι.

Στα 100 γραμμάρια: Πρωτεϊνες 4γρ./ Λιπαρά 3γρ./ Ζάχαρη 14γρ.

Το σπιτικό γιαούρτι περιέχει: Φυσικό γιαούρτι ( πλήρες γάλα, καλλιέργειες), ώριμες φράουλες. Ανάμειξη γιαουρτιού με φράουλες 1:1

Στα 100 γραμμάρια: Πρωτεϊνες 4 γρ./ Λιπαρά 3γρ./ Ζάχαρη 4,5γρ.

Επιμέλεια άρθρου

Πετροπούλου Φαίη