Fitness - Διατροφή

Πες αντίο στη δίαιτα! Η νέα στρατηγική για να χάσεις κιλά.

80

Μπορείς να χάσεις βάρος χωρίς να αδειάσεις το ψυγείο σου και να αλλάξεις εξολοκλήρου τις διατροφικές σου συνήθειες. Οι θερμίδες που καταναλώνεις και το βάρος σου είναι δύο έννοιες αλληλένδετες, ωστόσο οι ειδικοί υποστηρίζουν πως υπάρχουν κι άλλοι –εύκολοι– τρόποι για να πετύχεις τον στόχο σου, που δεν είναι άλλος από την απόκτηση ενός σμιλεμένου κορμιού.

  • Πρωινός ήλιος

Ο στόχος είναι να περάσεις χρόνο (20-30 λεπτά) σε ηλιακό φως και μάλιστα ανάμεσα στις 8:00 το πρωί και τις 12:00 το μεσημέρι, προτείνουν ερευνητές από την Ιατρική Σχολή Feinberg του Πανεπιστημίου Northwestern.

  • Οπτικός στόχος

Δεν είναι μυστικό, η επιμονή και η συνέπεια οδηγούν σε απώλεια βάρους. Αντί να κοιτάζεις κάτω ή τριγύρω σου καθώς κινείσαι, εστίασε σε έναν συγκεκριμένο μακρινό στόχο, στην κατεύθυνση προς την οποία προχωράς. Αυτός θα μπορούσε να είναι μια πινακίδα στο δρόμο, ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο, ένα ταχυδρομικό κουτί ή ένα κτίριο. Ο περιορισμός με αυτό τον τρόπο την εστίαση της οπτικής σου επαφής μπορεί να κάνει την απόσταση να σου φανεί μικρότερη, αυξάνεις την ταχύτητά σου και κάνει την άσκηση να μοιάζει ευκολότερη.

  • Σαββατοκύριακο

Μπορείς να επιτρέψεις στον εαυτό σου να βγεις λίγο από το ρυθμό σου τα Σαββατοκύριακα εφόσον είσαι πιο εγκρατής τις άλλες μέρες της εβδομάδας.

  • Το σωστό app

Οι επιστήμονες του Tulane ανέλυσαν 14 μελέτες (οι οποίες συμπεριλάμβαναν πάνω από 1.300 συμμετέχοντες) που ερευνούσαν την επίδραση από τα μηνύματα στο κινητό στα κιλά τους και βρήκαν πως οι παροτρύνσεις (π.χ. «Μήπως είναι ώρα για το σημερινό σου τρέξιμο;» ή «Μη ξεχνάς να καταγράψεις το πρωινό σου») οδήγησαν σε μέτριες μειώσεις στο βάρος και το ΔΜΣ. Κατά τη διάρκεια των μελετών που κυμαινόταν από έξι μήνες μέχρι ένα χρόνο, οι συμμετέχοντες ανέφεραν απώλεια βάρους περίπου 1,5 κιλό.

Επιμέλεια άρθρου

Φαίη Πετροπούλου