Fitness - Διατροφή

6 τρόποι να γυμναστείς χωρίς να κουραστείς!

36

Αυτό είναι ένα από τα πιο ενοχλητικά άρθρα γιατί υπάρχει για να σας υπενθυμίσει -εσάς που βαριέστε λίγο- ότι πρέπει να γυμναστείτε για να μην υιοθετήσετε τον τίτλο του couch potato.

  1. Κάνε ποδήλατο

Εκτός του ότι είναι η καλύτερη γυμναστική που μπορείς να κάνεις για τους γλουτούς , ταυτόχρονα καις πολλές θερμίδες. Γυμνάζεις επίσης τους κοιλιακούς σου και η αναπνοή σου γίνεται καλύτερη, αν δεν έχεις ποδήλατο να βγεις στο δρόμο με έναν φίλο , τότε κάνε στο γυμναστήριο , δεν είναι το ίδιο αλλά κάτι είναι κι αυτό!

  1. Βόλτα , βόλτα και πάλι βόλτα

Όσο περιορισμένο χρόνο κι αν έχεις πάντα θα βγεις μια βόλτα μόνος/η σου, με παρέα ή για να βγάλεις το κατοικίδιό σου έξω. Κάνει καλό στα γόνατα και στις αρθρώσεις σου γενικότερα ενώ παράλληλα βοηθάς τον μεταβολισμό σου να ενεργοποιηθεί και αποβάλεις το άγχος καθώς απελευθερώνονται όλες σου οι σκέψεις.

  1. Τρέχα!

Για εσάς που έχετε πολύ ενέργεια συσσωρευμένη τι καλύτερο από το να τρέξετε! Η καλύτερη ώρα για ένα γρήγορο jogging είναι το πρωί αφού ο οργανισμός κάνει περισσότερες καύσεις πριν φάει. Επίσης μετά από αυτό δεν θα χρειαστεί να πιείς καν καφέ.

  1. Χόρεψε!

Λίγο ο Χειμώνας που κάνει κρύο , λίγο που βαριέσαι να βγεις από το σπίτι  δεν βοηθούν και πολύ να γυμναστείς. Δες το όμως θετικά, βάλε δυνατά τη μουσική και χόρεψε σε δικούς σου ρυθμούς εκτός από θερμίδες θα νιώσεις και καλύτερα ψυχολογικά.

  1. Yoga/pilates

H yoga και το pilates σε βοηθούν να ηρεμείς μέσα σου και ταυτόχρονα να ελέγχεις τα συναισθήματά σου.

  1. Κολύμβηση

Με το νερό θα νιώθεις πιο ξύπνιος κι αναζωογονημένος, με αποτέλεσμα να γυρίζεις σπίτι φρέσκος και γεμάτος ενέργεια!

Επιμέλεια άρθρου

Φαίη Πετροπούλου