60

Είναι φανερό πως το αυτοκίνητο για τον άντρα αποτελεί ένα θεοποιημένο αντικείμενο, καθώς θεωρείται από πολλούς ως σύμβολο κοινωνικής, οικονομικής και επαγγελματικής καταξίωσης. Ενώ για μερικές γυναίκες μπορεί να αποτελέσει και φετιχ.

 Σύμφωνα με έρευνες, που αφορούσαν 800.000 μέλη παντρεμένων , οι κάτοχοι πολυτελών μοντέλων είναι πιο επιρρεπείς στην απιστία.

Πιο συγκεκριμένα το 22,21% εξ’ αυτών οδηγεί Audi!

Ακολουθούν οι  μάρκες :

  • BMW με 13,79%
  • Mercedes με 8,73%
  • Volkswagen με 5,74%
  • Hyundai με 1,55%
  • Skoda με 1,05%
  • Land Rover με 0,53%
  • Renault με 0,51%
  • Peugeot με 0,38%