Μαγειρική

Η Ελίζαμπεθ Θεοτοκάτος προτείνει: Νόστιμα Buddha Bowls που είναι υγιεινά και θρεπτικά!

119

Η συνταγή της εβδομάδας!

Δημιουργήσετε τις δικές σας εθνικ επιλογές, ανάλογα με τις γευστικές σας προτιμήσεις!

Μετά από όλα τα εορταστικά γλυκά, σας δίνω μερικές συμβουλές για να δημιουργήσετε τα δικά σας νόστιμα Buddha Bowls που είναι υγιεινά και θρεπτικά –

Παρακολουθήστε τις ποσότητες που χρησιμοποιείτε – θέλουμε να φάμε ελαφριά!

Τα βασικά:

  • Ένα μικρό μέρος υδατάνθρακες -quinoa, κουσκούς, φακές, ρεβίθια, καλαμπόκι, φασόλια
  •  (½ φλιτζάνι)
  • Κάτι πράσινο ένα μείγμα από πράσινο μαρούλια, σπανάκι, χόρτα (2 φλιτζάνια)
  • Φρέσκα βότανα, ψιλοκομμένο – μαϊντανό, άνηθο, κολίανδρο, μέντα, θυμάρι, ρίγανη
  • Λαχανικά που αγαπάτε: ντομάτα, αγγούρι, σέλινο, μάραθο, καρότο, κόκκινη και πράσινη πιπεριά (φρέσκα ή ψημένα) λάχανο, το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελλών, τα παντζάρια, τα μπιζέλια, οι αγκινάρες, σπαράγγια
  • Πρωτεΐνη- ένα αυγό ποσέ, ψητό κοτόπουλο, σολομός, λωρίδες beef (περίπου 100g)
  • Ψητά μανιτάρια
  • ¼ αβοκάντο, ελιες
  • Τυριά (πολύ μικρές ποσότητες – μέγιστη 50 γραμμάρια, ή 100gr χαμηλά λιπαρά)
  •  Ξηρούς καρπούς, σπόροι (1 κουταλιά της σούπας)
  • Για όσους αγαπάτε τα φρούτα, ρόδι, αχλάδια, πορτοκάλι ή γκρέιπφρουτ, πράσινο μήλο, βατόμουρα

 

Συνδυασμοί:

Λιβανέζικη εμπνευσμένη μπολ:

Ρεβίθια, ρόκα, ντοματίνια, κόκκινο πιπέρι, ρόδι, κουκουνάρι, μαϊντανό, δυόσμο

Σερβίρετε με dressing ταχίνι και πασπαλίζουμε με σουσάμι.

Tahini dressing: 1 κουταλιά του γλυκού ταχίνι, 1 κουταλάκι του γλυκού χυμό λεμονιού, 1 κουταλάκι του γλυκού ξίδι μηλίτη μήλου, 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι (σπασμένο σκόρδο προαιρετικό) – απλά ανακατεύουμε μαζί σε μπολ.

Μεξικάνικο μπολ

Καλαμπόκι και κόκκινο φασόλι, μαρούλι, σέλινο, καρότα, πράσινο πιπέρι, τυρί τσένταρ, κοτόπουλο σχάρας, φύλλα κόλιανδρου, αβοκάντο.

Σερβίρετε με dressing κορίανδρου με lime

Coriander Lime dressing: 1 κουταλι σουπας χυμο lime, 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι, ξίδι μηλίτη μήλου, κόλιανδρο ψιλοκομμένο, Dijon μουστάρδα – ανακατέψτε μαζί σε ένα μπολ.

Ελληνικό μπολ:

Φακές, ρόκα και  σπανάκι, ντομάτες, αγγούρι, κρεμμύδι, πράσινο πιπέρι, ελιές, μαϊντανός, τρίμματα φέτας (σαρελιτσα η σκουμπρί για πρωτεΐνη)

Ελαιόλαδο (ΜΟΝΟ 1 κουτάλι της σούπας για διατροφή)  και ξύδι.

Καλή σας όρεξη.

 

Είμαι η Ελίζαμπεθ, που με γνωρίσατε στο Masterchef, ωστόσο όμως είμαι και μια εργαζομένη γυναικά, παθιασμένη μαγείρισσα, 
sommelier.Έχω διάθεση να μοιραστώ μαζί σας τις αγαπημένες μου γεύσεις,
 και εύκολες καθημερινές προτάσεις.

Από απλά lunchboxes έως  food and wine pairing που σίγουρα θα εντυπωσιάσει το amore ή κάποιους επίσημους καλεσμένους. 
 Θα σας ταξιδέψω σε τοπία που έχω επισκεφθεί και με έχουν ενθουσιάσει γαστρονομικά, 
αλλά θα φτιάξουμε και παραδοσιακά μαμαδίστικα φαγητά, με μία μοντέρνα ματιά.