Lifestyle

Πώς να αποβάλλεις τις αρνητικές σκέψεις!

53

Οι κοινωνικοπολιτικές καταστάσεις, το στρες, η ρουτίνα και οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας, το άγχος για τη δουλειά, και διάφορα άλλα συμβάλλουν αρνητικά στον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τα πράγματα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δημιουργούνται αρνητικές σκέψεις που εμποδίζουν την κατάκτηση των στόχων μας σαν ένα προσωπικό σαμποτάζ. Βέβαια κανένας άνθρωπος δεν είναι 100% ευτυχισμένος και τις 365 μέρες του χρόνου, όμως εμείς σας προτείνουμε λύσεις για να αποβάλλετε τις αρνητικές σκέψεις όσο περισσότερο χρονικό διάστημα γίνεται.

  1. Αντίληψη.

Πρέπει να αντιληφθείς την προέλευση και την αιτία της αρνητικής σκέψης. Αναρωτήσου πότε συμβαίνει : όταν πεινάς; Όταν νιώθεις άγχος; Όταν είσαι κουρασμένος/η; όταν μπαίνεις στο λεωφορείο; Αναγνώρισε την αιτία και προσπάθησε να αρχίσεις σιγά – σιγά να το αγνοείς!

  1. Κάνε παρέα με θετικά άτομα.

Ένας καλός τρόπος για να «ξεγελάσεις» τις αρνητικές σου σκέψεις είναι να βρεθείς με άτομα που να έχουν θετικά vibes και σε κάνουν να αισθάνεσαι όμορφα με τον εαυτό σου. Είναι σαν να προτείνεις στον εαυτό σου να σκέφτεται ωραία. Η αισιοδοξία είναι το Α και το Ω για την ψυχολογία σου.

  1. Χαλάρωση.

Μην περιμένεις να είναι όλα τέλεια και πρώτα από όλα μην κάνεις σκέψεις του τύπου «γιατί οι άλλοι είναι τόσο ευτυχισμένοι κι εγώ όχι;». Εάν συγκρίνεις το εαυτό σου με άλλους το μόνο που θα καταφέρεις είναι να ‘κολυμπάς’ στην αρνητικότητα. Πάρε μερικές ανάσες και προσπάθησε να μην κρίνεις τον εαυτό σου.

 

 

Επιμέλεια άρθρου

Φαίη Πετροπούλου