Lifestyle

Όλες οι αντιδράσεις για την κόντρα Ακρίτα-Σεφερλή!

153

Θύελλα αντιδράσεων έχει προκαλέσει η κόντρα του γνωστού κωμικού Μάρκου Σεφερλή με την δημοσιογράφο Έλενα Ακρίτα. Μαζί τους ασχολήθηκαν κριτικοί, εφημερίδες, κανάλια, site και οι μηνύσεις μαζί με τα πικρόχολα σχόλια δείχνουν να μην έχουν τέλος. Η αιτία όλων αυτών αποτέλεσε η σκληρή κριτική της κυρίας Ακρίτα προς το πρόσωπο όχι μόνο του ηθοποιού αλλά ταυτόχρονα και του κοινού του.

Όλα ξεκίνησαν όταν ανακοινώθηκε την περασμένη Άνοιξη η συμμετοχή του Μάρκου Σεφερλή σε πρωταγωνιστικό ρόλο στο έργο ‘Ζητείται Ψεύτης’, που θα παιζόταν στο θέατρο Παλλάς. Αναταραχή προκάλεσε η ανακοίνωση αυτή στο χώρο του Θεάτρου και της Τηλεόρασης, καθώς ήταν κάτι απρόσμενο και νέο. Στο πλευρό του Σεφερλή στάθηκαν η κόρη του Δημήτρη Ψαθά και η ίδια εταιρεία παραγωγής «Θεατρικές Σκηνές» που πίστευαν στην επιτυχία αυτού του έργου.

Ωστόσο ,η ματαίωση της εν λόγω παράστασης ήρθε να ταράξει τα νερά καθώς η αρχική ανακοίνωση έλεγε : <<Πρωταγωνιστές της παράστασης, οι οποίοι τελευταία στιγμή προέβαλαν παράλογες απαιτήσεις που δεν είχαν συμφωνηθεί, όπως οικονομικές και σχετικά με τη μαρκίζα…Η εταιρεία έχει υποστεί μεγάλη επιχειρηματική ζημιά>>.
Ενώ και η Κατερίνα Γκαγκάκη σύμβουλος επικοινωνίας της εταιρείας , μίλησε στο Πρωινό και συγκεκριμένα είπε: <<Είχε συμφωνήσει απόλυτα στο να απέχει θεατρικά μέχρι τον Φεβρουάριο ώστε να αλλάξει η εικόνα και να αυξηθεί η προσδοκία γι’ αυτό το οποίο θα παίξει και αμέσως μετά υπήρξαν κάποια νέα οικονομικά ζητούμενα τα οποία έγιναν δεκτά. Μετά τις διακοπές προχωρήσαμε στη φωτογράφηση κι εκεί ξεκίνησε μία ιστορία λίγο περίεργη, η οποία αφορούσε στη μαρκίζα. Το πιο βασικό ήρθε πριν από μερικές μέρες και έλεγε ότι θα γίνουν 40 κανονικές παραστάσεις στο θέατρό του μέσα στα Χριστούγεννα -είχε αναφέρει ότι ενδεχομένως θα κάνει μια παιδική Χριστουγεννιάτικη το οποίο και επιτρέψαμε- και ερχόταν σε άμεση αντίθεση με αυτό που είχαμε πει για το τι θα κάνουμε για να αλλάξουμε την εικόνα του. Στο τελευταίο 20ημερο δεν συμφώνησε κανείς με κανέναν. Τα δεδομένα ήταν 3: Το ένα ήταν ότι θα γίνει κανονική παράσταση το οποίο εγώ επικοινωνιακά μπορώ να σου πω ότι είναι τερατώδες. Το δεύτερο ήταν ότι υπάρχει θέμα μαρκίζας ξεκάθαρα. Οι μαρκίζες στο Παλλάς έχουν συγκεκριμένη αισθητική και χαρακτήρα κι έχουμε φέρει συγκεκριμένη εταιρεία γι’ αυτό. Και τρίτο, υπήρξε ένα άλλο οικονομικό ζητούμενο, το οποίο ήταν προκαταβολή των εγγυητικών ποσών. Οι ειδήμονες ισχυρίστηκαν ότι αυτό δεν έχει ξανασυμβεί>>.

Πολλά λέγονταν μέχρι που ο ηθοποιός αποφάσισε να σπάσει τη σιωπή του για το συγκεκριμένο θέμα και μεταξύ άλλων είπε : <<Ζητούσα επανειλημμένα από τις «ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΣΚΗΝΕΣ» να μου αποσταλεί η σύμβαση που θα αποτύπωνε το σύνολο της μεταξύ μας συμφωνίας και θα ρύθμιζε όλα τα συναφή θέματα. Είναι προφανές ότι συνεργασία χωρίς σύμβαση δεν μπορεί να υπάρξει! Δυστυχώς το σχέδιο της σύμβασης αυτής μου στάλθηκε για πρώτη φορά στις 26 Οκτωβρίου 2018. Το σχέδιο αυτό είχε πολύ μεγάλες διαφορές από τα μεταξύ μας προφορικώς συμφωνηθέντα. Δυστυχώς ελάχιστα από αυτά που περιλάμβανε η δική μου πρόταση σύμβασης (και που αποτύπωναν τις μεταξύ μας προφορικές συμφωνίες) έγιναν δεκτά, με αποτέλεσμα να μην επέλθει ουσιαστικά καμία μεταξύ μας γραπτή συμφωνία. Οπότε για ποια αθέτηση από μέρους μου μιλάμε; Τελικά οι «ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΣΚΗΝΕΣ» αποφάσισαν να μην πραγματοποιήσουν την εν λόγω παράσταση>>.

Από εκείνη την ημέρα και μετά η κόντρα των δύο πλευρών έχει λάβει μεγάλες διαστάσεις με το κοινό σε αναμονή ενημέρωσης για τις τελευταίες εξελίξεις. Μάλιστα λίγο νωρίτερα η σύζυγος του Μάρκου Σεφερλή Έλενα Τσαβαλιά ανάρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram στεκόμενη πάντα στο πλευρό του άντρα της: <<Έτσι…γιατί σ’ αγαπώ… για την καλοσύνη της ψυχής σου… για την ειλικρίνειά σου… για την ευθύτητά σου… για τη δεύτερη σκέψη που ΔΕΝ κάνεις ποτέ (ενώ θα έπρεπε!)… Μείνε αυτός ο υπέροχος άνθρωπος που είσαι και άσε τους άλλους να κατεβάζουν τα μάτια όταν σε συναντούν>>.

Γνωστή για την κοφτερή της πένα η Έλενα Ακρίτα είχε γράψει :<< Την αμαρτία μου θα την πω, με όλον τον σεβασμό στον Κώστα Γεωργουσόπουλο, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί θεωρείται μέγας ηθοποιός ο Μάρκος Σεφερλής. Ταλαντούχος ναι, αλλά όταν κάνεις το ταλέντο σου παρκέ για τις παντόφλες της στενομυαλιάς, του ρατσισμού και της κάθε μορφής φοβίας να το βράσω το ταλέντο. Ο κύριος Σεφερλής στις επιθεωρήσεις του – που γράφει ο ίδιος, κι αυτό λέει πολλά – χλευάζει τις γυναίκες, τους γκέι, τους ξένους, τους υπέρβαρους, τους διαφορετικούς. Καθησυχάζει τον θεατή πως είναι ΟΚ να έχει μυαλό κότας, είναι ΟΚ να βρίζει ό,τι δεν καταλαβαίνει, να καταριέται ό,τι τον τρομάζει. Άλλωστε, έτσι γεμίζουν τα Δελφινάρια, με χάδια και γλυκόλογα σ” ένα κοινό που έχει πάντα δίκιο. Για την ακυρωμένη πλέον συνεργασία του με το Παλλάς να πω ότι έπεσα στα πατώματα, δεν θα το πω. Το Παλλάς μια χαρά φουλ ήταν και είναι, και πέρυσι με τη «Σουσού» και φέτος με τις «Μάγισσες». Δεν είναι να πεις «θα “ρθει ο Σεφερλής να μας σώσει απ” την καταστροφή. Τι τους έπιασε και ρίξαν τον πήχη στα πατώματα, κανείς δεν γνωρίζει. Η αλήθεια είναι πως οι παραγωγοί Κατσαρίδης και Κεντ δεν έχουν δώσει δικαιώματα στη γειτονιά. Και ευγενείς είναι, και συνεπείς είναι, και πληρώνουν τους εργαζόμενους κανονικά. Όμως, όσο σοβαρό κι αν είναι το γεγονός ότι θα μείνουν 25 άτομα χωρίς δουλειά – και είναι πολύ σοβαρό -, αυτό δεν δικαιώνει μια ανόητη θεατρική επιλογή. Θα μου πεις, προεξοφλείς χωρίς να βλέπεις την παράσταση. Ε, ναι λοιπόν, προεξοφλώ χωρίς να βλέπω την παράσταση, συγγνώμη κιόλας. Δεν θα τρέχουμε εμείς όπου λαλεί του Λωλοστεφανή, μην και δεν μας πουν κάποιοι αντικειμενικούς. Δηλαδή πέρυσι έπρεπε να δω Πλούταρχο στο «Γοργόνες και μάγκες» για να διαχωρίσω το trash από το θέατρο; Ακριβώς το «ήθος του trash» θα έφερνε ο Σεφερλής στο Παλλάς και ειλικρινά μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτό» «Ακριβώς το «ήθος του trash» θα έφερνε ο Σεφερλής στο Παλλάς και ειλικρινά μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτό. Όμως όλα έχουν ένα όριο. Έχουν το υποκειμενικό όριο που βάζει ο κάθε θεατής για τον εαυτό του. Κι εδώ ξεπεράστηκε. Και εντελώς μεταξύ μας, πολύ καλά έκανε. Συνεπώς ραντεβού στα δελφινάδικα, κύριε Σεφερλή>>.

Ύστερα από αυτά τα λόγια, ο Μάρκος Σεφερλής, έπειτα από μια πολυκαίρια σιγής, άνοιξε την καρδιά του στην Ελεονώρα Μελέτη , και στην εκπομπή της  “ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ” , για όσα λέγονται και δήλωσε στην παρουσιάστρια και στους τηλεθεατές : <<Μιλά από μόνο του το κείμενο. Είναι ένα κείμενο που γράφτηκε από μια δημοσιογράφο, παρουσιάστρια, κριτικό, συγγραφέα βιβλίων, συγγραφέα θεατρικών παραστάσεων, σεναριογράφο. Αυτή η γλώσσα που χρησιμοποιεί με τον απόλυτο σεβασμό στον κύριο Γεωργουσόπουλο για να έχουμε και το άλλοθι, νομίζω ότι είναι οχετός. Δεν είναι καν κριτική. Ο κύριος Γεωργουσόπουλος που τον αναφέρει κιόλας όταν κάνει κριτική, όχι για εμένα που με εκθειάζει, για άλλους ηθοποιούς και για άλλες παραστάσεις, τους σέβεται. Μπορεί να διαφωνεί αλλά δεν μιλάει έτσι και το κυριότερο έχει δει την παράσταση την οποία κριτικάρει. Σε ποιο να απαντήσω από όλα;

Για το αν είμαι καλός ηθοποιός θα περίμενα να είναι λίγο επιεικής μαζί μου γιατί έχει ανέβει κι εκείνη στο σανίδι. Όποιος δεν το έχει δει ας μπει στο Youtube στο «Μερικοί το προτιμούν καυτό» 94-95 στο Θέατρο Βέμπο που παίζει, χορεύει και τραγουδάει, κάνει τον ρόλο της Sugar που έκανε η Μέριλυν Μονρόε στον κινηματογράφο. Τα λόγια που λένε στην παράσταση, εγώ δεν τα λέω στο Δελφινάριο, ντρέπομαι. Τέτοιες λέξεις δεν χρησιμοποιώ. Σεξουαλικά υπονοούμενα κάνω και ευτυχώς που είναι υπονοούμενα γιατί άμα δεις τι λέγεται στα περισσότερα κεντρικά θέατρα πάνω στη σκηνή για να βγάλουν γέλιο… Εγώ δεν το τολμώ αυτό γιατί είμαι ο μόνος που έχω παιδιά στην παράσταση και παίζουμε ένα θέατρο που πάει όλη η οικογένεια. Ξέρω τι κοινό έχω και σέβομαι το κοινό αυτό.

Αν έχει μυαλό κότας, δεν θα το κρίνει για εμένα η κυρία Ακρίτα. Μπορεί να πει για εμένα ό,τι θέλει για το αν είμαι καλός ηθοποιός, απάντησα για το πως κρίνει έναν ηθοποιό η κυρία Ακρίτα. Αλλά να πει ότι εγώ θα κουβάλαγα το ήθος του trash στο Παλλάς και ότι το κοινό μου έχει μυαλό κότας δεν της το επιτρέπω. Ήδη έχω κινηθεί δικαστικά. Ήδη της έχω κάνει μήνυση. Αλλά δεν επιτρέπω σε κανέναν να πει ότι εγώ κουβαλάω το ήθος του trash, ή ότι εγώ είμαι σκουπίδι, να το πω και πιο λιανά, τη στιγμή που δουλεύω μέρα νύχτα, κάνω αυτό που αγαπάω να περάσει ο κόσμος καλά να γελάσει. Δεν είμαι από τζάκι, δεν κουβαλάω κανένα όνομα. Το όνομα Σεφερλής το έκανα εγώ. Δεν το πήρα έτοιμο από παππούδες και γιαγιάδες. Δεν μένω στην Εκάλη. Δεν είμαι από τζάκι. Μια φουφού είχαμε στην Κόρινθο. Δούλευαν οι γονείς μου μέρα νύχτα για να με μεγαλώσουν, έχω κάνει ό,τι έχω κάνει με τον ιδρώτα μου για να μεγαλώσω ένα παιδί και δεν επιτρέπω σε καμία κυρία Ακρίτα και όλους αυτούς που έχουν βγει να πουν αυτά που έχουν πει για εμένα. Έχω ένα παιδί που πάει στο σχολείο και μας δίνουν συγχαρητήρια για το ήθος του, για την ποιότητα του χαρακτήρα του, για τις αρχές που του έχουν δώσει οι γονείς του. Δεν επιτρέπω στο παιδί αυτό να του πει ο οποιοσδήποτε ότι ο πατέρας σου είναι σκουπίδι. Να πει για εμένα ό,τι θέλει, αλλά για το ήθος μου σαν άνθρωπο και καλλιτέχνη δεν της επιτρέπω. ήγα 50 χρονών Ελεονώρα. Έχω φάει λάσπη και έχω χτιστεί από τη λάσπη αυτή και δεν με διαπερνά τίποτα. Δεν παρακάλεσα καμία κυρία Ακρίτα και κανέναν να έρθει να με δει. Όποιος θέλει έρχεται. Δεν επιτρέπω σε αυτή την κυρία να προσβάλει το κοινό μου. Για το ήθος μου δεν επιτρέπω σε καμία κυρία Ακρίτα να μιλήσει και θα το φτάσω μέχρι τέρμα μόνο για αυτό. Δεν με ενδιαφέρει για το αν είμαι καλός ηθοποιός το κρίνει ο κόσμος και τα εισιτήρια που κάνω.

Και να σου πω και το άλλο, γιατί η κυρία Ακρίτα δεν βγήκε να γράψει τον οχετό αυτόν που γράφει γιατί δεν είναι ούτε δημοσιογραφία, ούτε κριτική, όταν ανακοινώθηκε ότι θα είμαι στο Παλλάς; Για να μην στεναχωρήσει κάποιους; Και τώρα βγαίνει και τα γράφει για να ευχαριστήσει κάποιους; Και οι Θεατρικές Σκηνές γιατί δεν βγαίνουν που λέει ότι είναι ανόητη επιλογή; Δεν θάβει μόνο εμένα. Μήπως έπρεπε να γραφτεί τώρα; Ποιο είναι το ήθος του trash; Να μας πει η κυρία Ακρίτα ποιο είναι το σωστό να το κάνουμε όλοι. Ποιοι έπρεπε να μπουν στο Παλλάς, ποιοι πρέπει να πάνε στην Επίδαυρο. Ας μας κάνει μια λίστα, δεν καταλαβαίνω.

Λένε όλοι αυτοί που γράφουν τόσο καιρό για ρατσισμό, ότι είμαι ρατσιστής με τις χοντρές, με τους γκέι. Αυτό που γράφει για εμένα και το κοινό μου δεν είναι ρατσιστικό;>>.

Σε άμεση απάντηση έσπευσε η δημοσιογράφος Έλενα Ακρίτα , η οποία έγραψε : <<Εν αναμονή της μήνυσης του κ. Μάρκου Σεφερλή, να ευχαριστήσω θερμά τους θαυμαστές του για την κοσμιότητα και την λογιότητα των διαδικτυακών σχολίων που με αφορούν. Ειλικρινά με συγκινεί η ευφράδεια και το επίπεδο τους – ιδίως στα σημεία με τους ψόφους και καρκίνους που εύχονται στην οικογένεια μου και σε μένα. Τα απολαμβάνω όλα, τα συγκεντρώνω όλα και τα φυλάω στο μέρος της καρδιάς και όχι μόνον. Edit δεν αναρτώ screenshots με άδειο στομάχι.

Υ.Γ. Όσο για το παιδί σας κύριε Σεφερλή υπεύθυνος είστε εσείς, όπως εγώ είμαι υπεύθυνη για το δικό μου παιδί. Ταράχτηκε ο γιος σας με το αυτά που έγραψα εγώ, αλλά όχι με αυτά που γράφετε εσείς; Εκτός αν δεν έχει έρθει ποτέ στο Δελφινάριο ή αν στο σπίτι σας δεν έχετε συσκευή τηλεόρασης να σας καμαρώσει.

Υ.Γ. Κι εγώ οικογενειάρχισσα είμαι κύριε Μάρκο μου αλλά δυστυχώς βάλλεται ο κλάδος αχ εκεί μας κατάντησαν οι αλήτες>>.<<Γιατί εμένα με προσβάλει όταν χλευάζονται άνθρωποι επειδή είναι παχύσαρκοι, γυναίκες, γκέι, αλλοδαποί, κοντοί, ψηλοί, ‘ασχημοι’ (ό,τι κι αν σημάνει αυτό). Γενικώς διαφορετικοί. Εσένα όχι; Γιατί εμένα με προσβάλει όταν εξευτελίζει ηθοποιό επειδή αυτός είναι νάνος κι έχει την ανάγκη για να βγάλει μεροκάματο στην παράσταση του τρόμου. Εσένα όχι;>>.

<<Δηλαδή ο Μάρκος Σεφερλής έβαλε τα κλάματα στην Ελεονώρα επειδή του άσκησε δριμύτατη κριτική η Έλενα Ακρίτα και έκανε ο ίδιος μήνυση σε αυτή, αλλά οι γυναίκες, οι γκέι, οι χοντροί, οι ανάπηροι, οι κοντοί, οι νάνοι, οι τρανς, οι γεροί, οι κουφοί δεν πρέπει να κλαίνε ή να κάνουν μηνύσεις για τον οχετό του, τις ρατσιστικές αναφορές, το χιούμορ, τις αναχρονιστικές απόψεις και ότι στις παραστάσεις γίνονται αντικείμενα χλευασμού. Σας άρεσε κύριε Σεφερλή που κριθήκατε? Σας άρεσε που βρεθήκατε στη θέση που βρισκόμαστε εμείς στις παραστάσεις σας? Γυρίστε στη σπηλιά σας και μάθετε τη ρίζα του ψυχαγωγώ και του διασκεδάζω και γυρίστε πίσω με περισσότερη ψυχαγωγία και λιγότερη διασκέδαση>>.

Η κόντρα κορυφώνεται όταν ο επί χρόνια φίλος του Μάρκου Σεφερλή Νίκος Γραμμένος αναρτά : <<Έχουν ξεσηκωθεί μεγάλο πλήθος θαυμαστών του Μάρκου Σεφερλή και έχουν μαζευτεί 300 μέχρι σήμερα από όλες τις κοινωνικές τάξεις για να μηνύσουν την ατάλαντη και τυχάρπαστη Άκριτα γιατί τους αποκάλεσε ότι έχουν μυαλό κότας και ότι είναι σκουπίδια που τον θαυμάζουν και τον ακολουθούν !!!!! Θα πάρει την λάσπη πίσω και θα ζητήσει δημόσια συγνώμη !!!!Γιατί επιλέγει να εκτελεί διαταγές σε κριτική ανθρώπων που με καθημερινή δουλειά ήθος και ταλέντο έχουν εδραιωθεί στην κορυφή και στις καρδιές των θαυμαστών τους !!!! Ενοχλεί όμως το κύκλωμα γιατί η αγάπη του κόσμου που με την παρουσία τους γεμίζουν καθημερινά το θέατρο του Μάρκου από Δευτέρα έως Κυριακή ενώ οι κουλτουριάρηδες του κυκλώματος παίζουν Σάββατο και Κυριακή με το ζόρι ……..>>

Ενώ στο πλευρό του ηθοποιού στάθηκε και ο τραγουδιστής Γιώργος Τσαλίκης γράφοντας στο προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram :<< Είμαι μια μέρα από την πρεμιέρα μου , κι έχω τόσα στο κεφάλι μου , αλλά δε μπορώ να βλέπω τέτοιο πόλεμο και τέτοια λάσπη…

Κι έτσι συγχωρείστε με γι αυτό το ποστ αλλά δε θα αδικήσω την ψυχή μου και δε θα με συγκρατήσω … Το Μάρκο τον ξέρω 20 χρόνια .. Από τότε που κάναμε παιδικούς χορούς στον Απόλλωνα , από τότε που καθόμασταν στη βεράντα του σπιτιού μας στην Πετρούπολη και κάναμε όνειρα για ένα καλύτερο αύριο , για μια καλύτερη ζωή …

Πέρασαν 20 χρόνια και ο Μάρκος δε σταμάτησε ποτέ να δουλεύει σαν το σκυλί , να εξελίσσεται , να προσπαθεί ΜΟΝΟΣ του , έξω από τα κυκλώματα …,

Ο κόσμος τον αντάμειψε απλόχερα … Με τόση αγάπη , με τόση στήριξη , με αριθμούς συμμετοχής που ο οποιοσδήποτε καλλιτέχνης θα ήθελε να έχει στο ενεργητικό του , με φανατικούς θαυμαστές και σίγουρα με ανθρώπους που ενδεχομένως να μην τον γουστάρουν και να τον απορρίπτουν …

Πολύ λογικό και θεμιτό σε οποιαδήποτε δουλειά υπάρχει δημόσια έκθεση .., Ο Μάρκος από την πλευρά του , δε φρόντισε να τους ανταποδώσει την αγάπη που εισέπραττε μόνο όντας στις επαγγελματικές επάλξεις με περισσότερη ένταση ακόμα κι από όταν ήταν πιτσιρικάς … Βοηθάει τόσο κόσμο , αθόρυβα , ταπεινά , με ευγένεια και σεβασμό …

Στηρίζει εκατοντάδες οικογένειες , ανθρώπους που η ζωή δεν τους φέρεται τόσο καλά, που έχουν ανάγκη …

Στα «Ακριτικά» χωριά της δήθεν κουλτούρας , δεν έφτασαν τα νέα ότι ο κόσμος καταλαβαίνει , ο κόσμος δεν είναι ηλίθιος , ο κόσμος κρίνει … Και δυστυχώς για την πρόεδρο του χωριού , ο κόσμος αποδέχεται το Μάρκο και το χιούμορ του , αλλιώς θα τον είχε στείλει στο σπίτι του …

Επίσης στα χωριά αυτά , δεν έφτασαν τα νέα ότι στην προσπάθεια δημιουργίας εντυπώσεων δεν πάμε να συσπειρώσουμε ομάδες που πρωταγωνιστούν σε οποιοδήποτε είδος σάτιρας , εγχώρια ή παγκόσμια …

Και φυσικά δεν πιάνουμε στο στόμα μας μικρά παιδιά … Κυρία Πρόεδρε , μείνετε εκεί , εγκλωβισμένη στο άβατο του ψευτοκαθωσπρεπισμού και της εμπάθειας που σας διέπει (δυστυχώς)και αφήστε τον κόσμο να μπορεί να βάλει στο θρόνο της καρδιάς του όποιον γουστάρει ! Ο κόσμος ξέρει !

Δεν περιμένει σωτήρες του επιπέδου του …

Σε αυτή την περίπτωση , είστε δυστυχώς ο πιο αδύναμος κρίκος …

Με σεβασμό Γιώργος>>.

Από την άλλη πλευρά στέκεται ο Βασίλης Θανόπουλος ο οποίος εξέφρασε την άποψη του γράφοντας ένα άρθρο στο site του περιοδικού Antivirus με τίτλο : «Λίγα λόγια στον κ.Σεφερλή από έναν <<πισωγλέντη>>.»
Απόσπασμα: <<Και μιας που πιάσαμε τις ιστορίες από το σχολείο, θέλω να σας πω ότι εμένα δεν μου έδιναν συγχαρητήρια. Δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο. Θυμάμαι όμως τις περίεργες ματιές, τα γελάκια και τις κοροϊδίες που έτρωγα καθημερινά στην τάξη γιατί – άκου να δεις- είχα το κουσούρι της ομοφυλοφιλίας. Και ξέρετε ποια λέξη χρησιμοποιούσαν συχνά οι συμμαθητές, όταν αναφέρονταν σε εμένα και στο κουσούρι μου; «Πισωγλέντης». Μια σύνθετη λέξη που έγινε εξαιρετικά δημοφιλής μέσα από την κωμωδία που πραγμάτωνε ο κ. Σεφερλής στην τότε τηλεοπτική του καριέρα. Μια λέξη που με ακολουθούσε τουλάχιστον για 3 χρόνια στο σχολείο και που έγινε το σύνθημα ενός επαναλαμβανόμενου εκφοβισμού, ξέρετε αυτού που οι γονείς αρκετά αθώα δικαιολογούν με ένα «έλα μωρέ, παιδιά είναι>>Και εγώ παιδί μου ήμουν τότε. Αλλά ήμουν και πισωγλέντης επειδή ένας μεγάλος σκέφτηκε ότι θα έχει γέλιο να χρησιμοποιήσει τη λέξη αυτή για τους ομοφυλόφιλους. Αλλά και τι έγινε; Κωμωδία κάνουμε εξάλλου. Για να γελάσει ο κόσμος. Εγώ δεν γελούσα όμως. Και μαζί με εμένα φαντάζομαι και αρκετοί άλλοι. Ο κ. Σεφερλής δεν επιτρέπει σε κανέναν «να πει στο παιδί του ότι ο πατέρας του είναι σκουπίδι». Και πολύ καλά κάνει. Ο ίδιος όμως γιατί βοηθά στο να μεταχειρίζονται άλλα παιδιά ως σκουπίδια; Επειδή κάνει κωμωδία;>>.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Επιμέλεια άρθρου

Φαίη Πετροπούλου