Lifestyle

5 Τροφές για να διατηρήσεις την σιλουέτα σου.

36
Επιμέλεια άρθρου :Πετροπούλου Φαίη

Τώρα που περνάμε αυτές τς ημέρες στο σπίτι, το μυαλό των περισσότερων είναι στο φαγητό. Ποια φαγητά να προτιμήσετε για να διατηρήσετε το βάρος σας. Τα φασόλια είναι μια ιδανική πηγή πρωτεΐνης και φυτικών ινών. Τα αυγά αποτελούν ιδανική επιλογή για πρωινό αφού σε χορταίνουν με λίγες μόνο θερμίδες. Ο σολομός είναι η καλύτερη επιλογή για εσένα αν είσαι λάτρης των ψαριών και της υγιεινής διατροφής. Το γιαούρτι που ευτυχώς οι περισσότερες από εμάς έχουμε στην καθημερινή διατροφή μας, είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη, η οποία ενισχύει το αίσθημα του κορεσμού. Τέλος, Οι ξηροί καρποί είναι εθιστικοί. Ευτυχώς όμως είναι και μια υγιεινή επιλογή αφού είναι πλούσιοι σε ίνες, πρωτεΐνες και καλά λιπαρά. Με απλά λόγια, οι ξηροί καρποί σε χορταίνουν γρήγορα και χωρίς να χρειάζεται να καταναλώσεις μεγάλη ποσότητα. Περιορίσου λοιπόν σε μια χούφτα αμύγδαλα, κάσιους ή φιστίκι που έχει περίπου 150 θερμίδες.

  1. Φασόλια
  2. Αυγά
  3. Σολομός
  4. Γιαούρτι
  5. Ξηροί καρποί